Опубліковано: 30.05.2021 в 23:32
Умови надання гарантії
- Належний монтаж вироби, виконаний кваліфікованим персоналом відповідно до «Інструкції по монтажу».
- Дотримання правил експлуатації і догляду за виробом, зазначених в «Керівництві по експлуатації».
- Своєчасне проходження планового сервісного обслуговування відповідно до «Регламентом сервісних робіт».
- Про кожному плановому сервісному (технічному) обслуговуванні повинна бути зроблена відмітка в Паспорті вироби (розділ «Сервісне обслуговування»).
Негарантійні випадки
- При виникненні механічних пошкоджень, що виникли внаслідок неправильного транспортування або в процесі монтажу воріт (подряпини, потертості, вм’ятини, відколи лакофарбового покриття та ін.).
- При виникненні несправностей і дефектів, викликаних зовнішнім впливом на виріб (вогонь, вода, солі, кислоти, луги, будівельні суміші і герметизуючі матеріали, аномальні погодні умови тощо.).
- При внесенні змін до виріб (самовільна модернізація та ін.).
- При використанні неоригінальних запасних частин / вузлів для ремонту.
- При відсутності / зміну на воротах номера вироби.
- У разі відсутності, ненадання або неналежного заповнення оригіналу Паспорти вироби.
- Несправності, що виникли при ремонті неспеціалізованій (не уповноваженою) сервісною службою.
- При виникненні несправностей через:
– експлуатації виробу не за призначенням (наприклад, при установці гаражних / побутових воріт на промисловому об’єкті);
– продовження експлуатації несправного вироби;
– недотримання вимог «Керівництва по експлуатації» і таблички безпеки на виробі;
– несвоєчасного сервісного обслуговування.
Умови надання гарантії
- Належний монтаж вироби, виконаний кваліфікованим персоналом відповідно до «Інструкції по монтажу».
- Дотримання правил експлуатації і догляду за виробом, зазначених в «Керівництві по експлуатації».
- Своєчасне проходження планового сервісного обслуговування відповідно до «Регламентом сервісних робіт».
- Про кожному плановому сервісному (технічному) обслуговуванні повинна бути зроблена відмітка в Паспорті вироби (розділ «Сервісне обслуговування»).
Негарантійні випадки
- При виникненні несправностей і потертостей, які є наслідком природного зносу з урахуванням умов та інтенсивності експлуатації виробу.
- При порушеннях умов зберігання, монтажу та експлуатації виробу.
- При відсутності сервісного обслуговування в процесі експлуатації більше року.
- При виникненні несправностей і дефектів, викликаних зовнішнім впливом на виріб (вогонь, вода, солі, кислоти, луги, будівельні суміші і герметизуючі матеріали, аномальні погодні умови тощо.).
При виникненні пошкоджень внаслідок недбалого ставлення або навмисного шкідництва.При виникненні несправностей, що з’явилися наслідком:
- декількох невдалих спроб ввести вироби в експлуатацію;
- експлуатації виробу, змонтованого над відповідність до вимог «Інструкції по монтажу» і
- вимогами, що звичайно ставляться до робіт даного роду;
- експлуатації виробу не відповідно до його цільового призначення, в тому числі експлуатації виробу зі значним забрудненням полотна;
- продовження експлуатації несправного вироби;–недотримання вимог «Керівництва по експлуатації»;
- нестабільної роботи електромережі;
- внесень змін до виріб (самовільної модернізації, зміни конструктивних особливостей та ін.);
- використання неоригінальних (не ухваленого виробником) запасних частин / вузлів для ремонту;
- видалення заводського номера (при його наявності) або навмисного ускладнення його впізнання.
Умови надання гарантії
- За умови належного монтажу вироби, виконаного кваліфікованим персоналом. Дані про організацію, яка виробляла установку, вказуються в паспорті виробу.
- За умови дотримання користувачем правил експлуатації і догляду за виробом.
- За умови своєчасного проходження планового сервісного обслуговування. Про кожному плановому технічному обслуговуванні повинна бути зроблена відмітка в паспорті виробу (розділ «Сервісне обслуговування»).
- При наявності і наданні документів на виріб (поставляються в комплекті з воротами і хвіртками).
Негарантійні випадки
- При виникненні несправностей внаслідок порушення правил експлуатації і догляду за виробом.
- При виникненні несправностей внаслідок природного зносу з урахуванням умов та інтенсивності експлуатації виробу.
- На деталі (комплектуючі), схильні до чітко вираженого експлуатаційного зносу (мають ресурс експлуатації, зазначений в паспорті виробу і технічних документах виробника).
- При пошкодженнях виробу, які виникли внаслідок дій замовника або третіх осіб.
- При виникненні несправностей і дефектів через зовнішнього впливу на виріб (вогонь, вода, солі, кислоти, луги та ін.).
- При виникненні несправностей при спробі самовільної регулювання, ремонту, переустановлення або переробки вироби.
- При виникненні несправностей через використання комплектуючих інших компаній без згоди виробника.
- При виникненні несправностей, обумовлених відсутністю регулярного технічного обслуговування і огляду виробу (див. Розділ 5 в «Керівництві по експлуатації»).
- При виникненні несправностей внаслідок ремонту, виробленого неспеціалізованій сервісною службою (організацією) або підприємством, яке не здійснювала монтаж вироби.
Умови надання гарантії
- При дотриманні правил зберігання, транспортування, настройки та експлуатації виробу.
- При виконанні монтажу згідно з інструкцією.
Негарантійні випадки
- При порушеннях правил зберігання, транспортування, експлуатації і монтажу виробу.
- При пошкодженнях вироби, які були викликані нестабільною роботою електромережі або невідповідністю параметрів електромережі значенням, встановленим виробником.
- При пошкодженнях, які були викликані потраплянням води всередину вироби.
- При впливі на виріб непереборних сил (пожежі, удари блискавок, повені, землетруси та інші стихійні лиха).
- При пошкодженнях конструкції виробу споживачем або третіми особами.
- При виникненні несправностей і дефектів, обумовлених відсутністю планового технічного обслуговування і огляду виробу.
- При ненаданні заповненого керівництва.