ГАРАНТІЯ | Stankor

ГАРАНТІЯ

Опубліковано: 30.05.2021 в 23:32

Умови надання гарантії

  • Належний монтаж вироби, виконаний кваліфікованим персоналом відповідно до «Інструкції по монтажу».
  • Дотримання правил експлуатації і догляду за виробом, зазначених в «Керівництві по експлуатації».
  • Своєчасне проходження планового сервісного обслуговування відповідно до «Регламентом сервісних робіт».
  • Про кожному плановому сервісному (технічному) обслуговуванні повинна бути зроблена відмітка в Паспорті вироби (розділ «Сервісне обслуговування»).

Негарантійні випадки

  • При виникненні механічних пошкоджень, що виникли внаслідок неправильного транспортування або в процесі монтажу воріт (подряпини, потертості, вм’ятини, відколи лакофарбового покриття та ін.).
  • При виникненні несправностей і дефектів, викликаних зовнішнім впливом на виріб (вогонь, вода, солі, кислоти, луги, будівельні суміші і герметизуючі матеріали, аномальні погодні умови тощо.).
  • При внесенні змін до виріб (самовільна модернізація та ін.).
  • При використанні неоригінальних запасних частин / вузлів для ремонту.
  • При відсутності / зміну на воротах номера вироби.
  • У разі відсутності, ненадання або неналежного заповнення оригіналу Паспорти вироби.
  • Несправності, що виникли при ремонті неспеціалізованій (не уповноваженою) сервісною службою.
  • При виникненні несправностей через:
    – експлуатації виробу не за призначенням (наприклад, при установці гаражних / побутових воріт на промисловому об’єкті);
    – продовження експлуатації несправного вироби;
    – недотримання вимог «Керівництва по експлуатації» і таблички безпеки на виробі;
    – несвоєчасного сервісного обслуговування.

Умови надання гарантії

  • Належний монтаж вироби, виконаний кваліфікованим персоналом відповідно до «Інструкції по монтажу».
  • Дотримання правил експлуатації і догляду за виробом, зазначених в «Керівництві по експлуатації».
  • Своєчасне проходження планового сервісного обслуговування відповідно до «Регламентом сервісних робіт».
  • Про кожному плановому сервісному (технічному) обслуговуванні повинна бути зроблена відмітка в Паспорті вироби (розділ «Сервісне обслуговування»).

Негарантійні випадки

  • При виникненні несправностей і потертостей, які є наслідком природного зносу з урахуванням умов та інтенсивності експлуатації виробу.
  • При порушеннях умов зберігання, монтажу та експлуатації виробу.
  • При відсутності сервісного обслуговування в процесі експлуатації більше року.
  • При виникненні несправностей і дефектів, викликаних зовнішнім впливом на виріб (вогонь, вода, солі, кислоти, луги, будівельні суміші і герметизуючі матеріали, аномальні погодні умови тощо.).

При виникненні пошкоджень внаслідок недбалого ставлення або навмисного шкідництва.При виникненні несправностей, що з’явилися наслідком:

  •  декількох невдалих спроб ввести вироби в експлуатацію;
  •  експлуатації виробу, змонтованого над відповідність до вимог «Інструкції по монтажу» і
  •  вимогами, що звичайно ставляться до робіт даного роду;
  • експлуатації виробу не відповідно до його цільового призначення, в тому числі експлуатації виробу зі значним забрудненням полотна;
  • продовження експлуатації несправного вироби;–недотримання вимог «Керівництва по експлуатації»;
  • нестабільної роботи електромережі;
  • внесень змін до виріб (самовільної модернізації, зміни конструктивних особливостей та ін.);
  • використання неоригінальних (не ухваленого виробником) запасних частин / вузлів для ремонту;
  • видалення заводського номера (при його наявності) або навмисного ускладнення його впізнання.

Умови надання гарантії

  • За умови належного монтажу вироби, виконаного кваліфікованим персоналом. Дані про організацію, яка виробляла установку, вказуються в паспорті виробу.
  • За умови дотримання користувачем правил експлуатації і догляду за виробом.
  • За умови своєчасного проходження планового сервісного обслуговування. Про кожному плановому технічному обслуговуванні повинна бути зроблена відмітка в паспорті виробу (розділ «Сервісне обслуговування»).
  • При наявності і наданні документів на виріб (поставляються в комплекті з воротами і хвіртками).

Негарантійні випадки

  • При виникненні несправностей внаслідок порушення правил експлуатації і догляду за виробом.
  • При виникненні несправностей внаслідок природного зносу з урахуванням умов та інтенсивності експлуатації виробу.
  • На деталі (комплектуючі), схильні до чітко вираженого експлуатаційного зносу (мають ресурс експлуатації, зазначений в паспорті виробу і технічних документах виробника).
  • При пошкодженнях виробу, які виникли внаслідок дій замовника або третіх осіб.
  • При виникненні несправностей і дефектів через зовнішнього впливу на виріб (вогонь, вода, солі, кислоти, луги та ін.).
  • При виникненні несправностей при спробі самовільної регулювання, ремонту, переустановлення або переробки вироби.
  • При виникненні несправностей через використання комплектуючих інших компаній без згоди виробника.
  • При виникненні несправностей, обумовлених відсутністю регулярного технічного обслуговування і огляду виробу (див. Розділ 5 в «Керівництві по експлуатації»).
  • При виникненні несправностей внаслідок ремонту, виробленого неспеціалізованій сервісною службою (організацією) або підприємством, яке не здійснювала монтаж вироби.

Умови надання гарантії

  • При дотриманні правил зберігання, транспортування, настройки та експлуатації виробу.
  • При виконанні монтажу згідно з інструкцією.

Негарантійні випадки

  • При порушеннях правил зберігання, транспортування, експлуатації і монтажу виробу.
  • При пошкодженнях вироби, які були викликані нестабільною роботою електромережі або невідповідністю параметрів електромережі значенням, встановленим виробником.
  • При пошкодженнях, які були викликані потраплянням води всередину вироби.
  • При впливі на виріб непереборних сил (пожежі, удари блискавок, повені, землетруси та інші стихійні лиха).
  • При пошкодженнях конструкції виробу споживачем або третіми особами.
  • При виникненні несправностей і дефектів, обумовлених відсутністю планового технічного обслуговування і огляду виробу.
  • При ненаданні заповненого керівництва.